Технології брендування

Ми застосовуємо всі сучасні технології брендування, які дозволяють створювати яскраву та незабутню сувенірну продукцію.




Нанесення логотипа — те, без чого створення промо-сувенірів та інших персоналізованих подарунків просто неможливе. Від правильно обраного виду нанесення логотипа залежить, наскільки презентабельним і довговічним буде рекламний виріб, а відповідно, і успіх виставки або промо-акції на якій ви роздаєте промо-сувеніри.

Нанесення логотипа на сувенірну продукцію виконується у різний спосіб: від гравіювання до вишивки. Який спосіб нанесення логотипа варто вибрати, залежить від:

  • виду виробів (футболка, ручка, чашка, флешка тощо),
  • матеріала виробів (пластик, метал, скло, дерево, текстиль),
  • форми виробу (пласка, опукла) та розміру бажаного нанесення.

Не можна сказати, що один вид персоналізації гірший за інший, можна лише стверджувати, що існує більш відповідний вид друку на кожний конкретний сувенір і форму конкретного предмета.

Практично на кожен сувенір можна нанести логотип декількома способами, найкращий спосіб друку залежить від якості, розміру, особливостей зображення, яке ви хочете перенести на сувенір.

Так, гравіювання підходить для металу та неметалічних поверхонь (дерево, скло, деякі види пластику), що дозволяє отримати одноколірне зображення. Однак, якщо вам необхідно зробити невелике кольорове нанесення на виріб (до 4 кольорів і не більше 10 см²), то варто використовувати тамподрук або шовкотрафарет (до 6 кольорів понад 10 см²). Тамподрук підходить для пласких поверхонь, гравіювання може бути виконане як на пласкій, так і на опуклій поверхні (у цьому випадку використовується кругове гравіювання), від чого нанесення на кружки, брелоки, флешки та ручки здійснюється за допомогою саме цих видів персоналізації. Зокрема, для пластикових кухлів та склянок використовується як правило тамподрук.

З іншого боку, не всі кружки можна прикрасити за допомогою цих видів нанесення, тому для посуду часто використовується деколь – стійкіший метод, який полягає в перенесенні зображення та подальшому випаленні виробів. Деколь, однак, не можна застосовувати для нескляних та некерамічних поверхонь, а також тонкостінних чашок та кухлів, які можуть не витримати високої температури.

На вироби зі шкіри та шкірозамінника для кольорового нанесення використовується шовкотрафарет, а для одноколірного «утопленого» нанесення – тиснення фольгою. Також практично всі вироби зі шкіри та шкірозамінника можна гравірувати. Гравіювання часто використовується на шкіряних флешках, гаманцях, портмоне, обкладинках для документів.

Для одягу зазвичай застосовується шовкотрафарет, це дозволяє наносити зображення на футболки, толстовки, сумки, а також на вітровки, парасольки та бейсболки. Також для текстильних виробів та рушників часто використовується вишивка, коли необхідно отримати стійке зображення високої якості. Вартість вишивки вища за вартість шовкотрафарету, тому нею часто прикрашають дорожчі подарунки.

Обираючи спосіб нанесення варто розуміти призначення майбутнього сувеніра. Якщо вам необхідно, наприклад, забезпечити всіх своїх співробітників уніформою з яскравим кольоровим логотипом, яку можна буде прати щотижня і довго носити під час роботи, то для таких футболок, сорочок, толстовок або вітровок найкраще підійде шовкотрафаретний друк. Якщо ж вам потрібна футболка з картинкою-фотографією невеликим тиражем, то варто використовувати сублімаційний друк, що дозволяє наносити фотографічні повнокольорові зображення на вироби.

Також варто згадати про те, що сублімаційний друк, крім свого головного козиря — здатності переносити кольорові зображення на різні предмети — має низку обмежень: так, він менш стійкий, ніж шовкотрафарет і вишивка, а також може бути перенесений лише на спеціальні вироби для сублімації , що відрізняються від звичайних текстилю та посуду своїм хімічним складом, зокрема, кружки для сублімації.

Зв'язатися